ח"כ יריב לוין בריאיון: "לא סתם האויבים שלנו מזהים חולשה אצל בנט"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ יריב לוין בריאיון: "לא סתם האויבים שלנו מזהים חולשה אצל בנט"

    יו"ר הכנסת לשעבר יריב לוין בריאיון ל"מהדורה המרכזית" תקף את התנהלות הממשלה והועמד בראשה, "את ההבדל בין המנהיג הענק נתניהו, בעל החזון, לבין בנט עם הנאום הבלתי מדויק, ראינו היטב היום בכנסת". לוין הבהיר כי רק שינוי שיטת בחירת השופטים יביא לשינוי במערכת המשפט

    צילום: פלאש 90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר הכנסת לשעבר ח"כ יריב לוין התראיין הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס להבדלים בין ראשי הממשלה שנראו היטב במושב הפתיחה של החורף בכנסת, לדברי לוין, "את ההבדל בין המנהיג הענק נתניהו, בעל החזון, לבין בנט עם הנאום הבלתי מדויק, ראינו היטב היום בכנסת. על נושא רון ארד, אם לבנט היה מידע יותר רציני היינו שומעים על זה. שהציבור ישפוט לבד" אמר לוין.

    לטענת לוין התגברות האיומים וההשתוללות של גורמים קיצוניים ברחוב הערבי נובעת מחולשת הממשלה, "לא סתם האויבים שלנו מזהים חולשה אצל בנט. תקיפת השוטרים בכפר קאסם נובעת מכך שמערכת המשפט שלנו חלשה. אפשר לתקוף שוטר או להשתלט על קרקע – ולהשתחרר מיד אח"כ. לא נוכל לתקן כלום במדינה, לפני שנתקן את מערכת המשפט שמעדיפה זכויות של עבריינים" האשים לוין.

    ח"כ לוין אופטימי בסיכויי ההצלחה להפיל את הממשלה, "מה שמשותף למרכיבי הממשלה – זאת אפס התמיכה שלהם. סער ובנט מבינים שבקלפי הם לא יקבלו קולות, ואנשי השמאל בממשלה מבינים שבהליכה לקלפי הם לא יחזרו שוב לממשלה. זה הדבק שלהם, ואם נמשיך לנהוג בנחישות נפיל אותם. זה רק עניין של זמן".

    לוין שידוע היה בביקורתו הרבה על מערכת המשפט הבעייתית תקף את תפקוד הוועדה למינויי שופטים, "כל שיטת מינויי השופטים היא פסולה, הם נבחרים בחדרי חדרים. שקד התפארה בזמנו בשינוי שעשתה במערכת המשפט, דבר שהתברר כפייק מוחלט. כל שיטת מערכת המשפט צריכה להשתנות. במשך שנים לא הצלחנו להשיג רוב בשלטון לשנות, וצריך להכות על חטא" הבהיר לוין.

     



    0 תגובות